Stat Counter

Monday, April 8, 2013

#Pelik 1 : Makanan

Hehehe...

Makanan pelik-pelik tahi ayam tahi itik..

haaa tu lagu Jalil Hamid.. tapi kat sini bukan nak cerita about that song. just nak share kepelikan diri sendiri berkenaan makanan.

  1. Saya tak suka epal, tapi saya suka jus epal
  2. Saya tak suka durian tapi saya makan junk food durian flavor
  3. Saya tak makan kangkung masak lemak,tapi saya makan kangkung goreng belacan
  4. Saya tak makan ikan pari, tapi saya makan kuah asam pedas ikan pari (biasnya orang cakap ikan pari tuh macam bau hancing sikit )
  5. Saya tak  makan tomato yang dimasak, tapi saya makan tomato sebiji-sebiji tu
  6. Saya suka makan angin, tapi saya suka jalan-jalan (haha..yang ni dah merapu)
  7. Saya tak suka minum susu dalam cawan, tapi kalu susu dibancuh dalam botol susu saya sangaaaaaaaaaaaaat suka.                    


Oh, by the way aku ni memang golongan pelik kot. Apa-apa pun tak kisah janji makan yang dimakan tu halal dan berkhasiat. Untuk kesihatan perut kitteww yang comel dan super junior ni.. eh, super cute la..                                                                                                                 

2 comments:

langit hitam said...

salam..saudari..header anda tlah siap dan ambil di sini --?


http://4.bp.blogspot.com/-P7qRUdj3PQo/Ucvn8F8npQI/AAAAAAAAC7o/ip1dtVqvSVY/s1600/ogyblue.png

eira hamzah said...

tq pena islam :)

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...