Stat Counter

Thursday, November 17, 2016

AirisAdelia : Kehamilan (Episod 1)

Wah dah setahun aku tak update belog.. Bukan setakat sawang je ni, stalatit stalamit bagai semua dah penuh ruang belog ni.
.
So sekarang nak update belog sebab nak keep as memory hidup je.. Nak bagi anak cucu baca nanti..
.
Tajuk kehamilan ye.
.
Lepas kawin tuh memang plan la nak anak cepat kan.. Dah tua kot(laki aku).. Aku still young. So memang alert la dengan waktu period. Bila dah sampai waktu period yang sepatutnya, aku tak period wei. Ok lets drag lagi seminggu . Kita tengok period ke tak. Tapi hati dah dok cakap positif pegnen.
.
Esoknya, kat opis dapat SMS from SPA cakap aku terpilih untuk ujian fizikal Pegawai Penjara. Ok. Memang aku minta walaupun tak cukup inci. :P
.
So, untuk aku g interview tuh, aku nekad nak test kewujudan hormon HCG dalam badan aku la ye. Beli pregnancy test then test. Ok positif. Lega. So aku in dilema  la nak pegi ke tak . Hurm decide pergi je la boleh balik kampung terus. Huhuhuhu.
.
After balik dari kampung tuh, aku teruskan kehidupan seperti biasa. Morning sickness NO NO NO NO.. Noon sicknes and magrib sicknes YES YES YES. Ape ke pelik la.. Kat opis, kalau lambat lunch sikit je, mu la la nak gigil macam pat tahun tak makan. .
.
After tu, tak ingat berapa hari bulan, kena tukar site. G site Wangsa Maju. Ok kuat lagi nak drive manual Proton Neo merentasi LDP dan MRR2. Apalah sangat setakat jem tak bergerak tu. Bagus jugak, sesambil tu boleh la makan nasik lemak while driving. Gitttewww.....




BERSAMBUNG......
.

No comments:

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...