Stat Counter

Tuesday, October 17, 2017

Cara Nak Jadi Stalker



You're a social networking stalker because you're bored with your own existence. Get a life, get a job, forget the past and move on!

Aku buat tajuk tu sebagai keyword senang orang nak sampai kat belog aku. :P

Sebenarnya aku nak cerita tentang stalker.

Stalker ni dalam bahasa mudah adalah individu yang suka nak intip seseorang tu secara rahsia. (ni term ikut fahaman aku la ye)

Pernah kena stalked tak? Of course lah pernah kan? Aku laaaaagii lah pernah . Dulu dalam beberapa tahun lepas, aku perasan ade seketul manusia ni suka stalk aku dan dia bukan stalk je tapi complete dengan tindakan yang tersangat la stupid.

  • Intip aku pastu sebarkan page fb aku kat page bodoh sampai aku dapat call dar entah sape2 asking for sex service. Kepala hangguk dia. Aku tahu ni kerja sape, so aku post kat Fb yg aku nk report polis. Aku ugut je pon, at last dia call mintak maaf. See, beliau bukanla pintar sangat.
  • Pstu ada perempuan kaki stalk. Aku tak sure dia nak stalker aku, kembar aku, or kawan aku. Nampak sangat kot cara dia tu, . Mutual friend dekat 300 ngan aku. At last aku blocked dia.
  • YAng paling takleh blah stalk kat Instagram. IG faham la, double tap je dah jadi LIKE kan.. Dia stalk pastu TERLIKE aku rasa, keluar noti kat fon. Bila aku check xde dah individu itu. Agaknya lepas terLIKE tu terus BLOCK aku. 
Ok dah setel pengalaman aku kena stalk. Now turn aku pulak stalk orang. Well aku BUKAN stalk je, TAPI akan aku hapuskan profile tersebut. Hahah. Jangan cari pasal ye. (ok yg ni agak too much. Well kisah zaman muda kan)

Ada sorang girl ni dia serang aku. Katanya aku dah amik BF dia (which is laki aku sekarang). Aku at first cool je la sebab malas nak layan sangat. Too old too handle this things. Tp bila aku diam dia melampau pulak. Macam-macam dia hamun aku kat wall dia. Well ok, now ACTION. Aku hacked fb dia sehingga hilang jejak. heheh

Ok now aku dah nak stop sebab nak g meeting tender jap. Tak sempat nak bagi tips. MAybe next entry la aku letak tips ye. Muahahaha

No comments:

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...