Stat Counter

Friday, October 6, 2017

Hanya satu lagu

Pernah tak dengar satu lagu tu, minda menerawang mengimbas memori? Tak kira memori sedih suka duka or pape la.

Pernah tak?

Macam ni.

Tadi on playlist kat Youtube. Rasanya tadi click lagu2 Greenday. Tiba2 keluar lagu2 A7X. Hahaha. Tiba tiba.

Menerawang jauh 9years back. Masa tu aku praktikal kat Philleo Damansara1. Tengah taking off dan layan YM. Yess masa tu YM tengah in and Facebook pun dah mula muncul. Ada satu kenalan YM tu sent link lagu Dear God. AKu ni tidak le gemar lagu2 English, tapi macam boleh layan lagu ni.

Eh, MCR pun aku layan jugak.

I don't love you mengingatkan aku kpd seorg teman masa form 6. Yess sampai sekarang masih berhubung. Zamharil . Hahaha.. Dia suka lagu tu kot. Sebab dia kene reject kat crush dia. Huhuhu. Padan muka. Lagu tema la kot.

Kalau aku dengar lagu radio klasik, serasa seakan aku berada dalam video music hitam putih. Nyanyi bersama Rokiah Wanda..  "cinta apakah tandanya jika engkau hanya mempermudah kata saja"

Mesti antara kita ada SATU LAGU yang seakan sama kejadian dengan hidup kan? Cuba share lagu ape.



p/s : aku lagu ciptaan sendiri yang aku hampir lupa lirik (Tajuk kembali)



No comments:

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...