Stat Counter

Tuesday, October 3, 2017

Tulis Lagu

Kalau tanya kat komposer macam mana dapat ilham, mesti jawab masa tgh berak, smoking, tgh malam la apa la.

TAPI!!!

Ada jugak lagu dihasilkan dari pengalaman.

Aku ada kawan yang tahu main gitar dan dia ada buat lagu. So lagu dia agak boleh tangkap halwa telinga la.

So aku cuba jugak buat lagu. (Konon nak masuk AJL) hahahah..

It is about 5 yeras ago kot, Masa kat uni. Ada buat 2 lagu. Melampau. Macam la diri ini seketul M.Nasir.  ☺☺


1st lagu tajuk Kuasa Hati.kawan aku yang bagi tajuk. kawan agak rapat.  (alamak langsung sepatah haram dah aku tak ingat apa lirik) hahaha

....lallalalalala lalalala namun kupertahankan cinta ini bla bla bla. lupa


2nd tajuk kembali. (yang ni ingt satu dua lines je. almaklumlah 5 tahun lepas. tak pernah keluar radio, so aku sendiri selaku penulis lirik pon dah lupa.)

" ku ingin kembali jadi suri hatimu, ku ingin kau kembali jadi wira hatiku"

hahaha. tulis lagu zaman frust. so lagu mengharap la ye dok? mihmihmihmih. Walaupun...........nan hado.

ade pernah buat clip vid dulu, aku upload kat FB lama aku, FB lama dah aruah seiring dengan aruahnya percintaan. hihihihih. dah xde copy dah. Nanti la aku cuba tanya penulis lagu dan penyanyi kot2 ade lagi record.





.........

sekadar menambah entry

No comments:

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...